"הפחד מהאנטישמיות בעולם גדול מהפחד מהטילים"

    דוד קורצווייל צילום: אילוסטרציה, אבשלום ששוני No Comments on "הפחד מהאנטישמיות בעולם גדול מהפחד מהטילים"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לא כל העוסקים בתחום הנדל"ן שותפים לתחזיות הפסימיות באשר לפגיעה בענף בעקבות הלחימה בעזה ומתקפת הטילים על ישראל.

    יו"ר 'קרן פייר' שלמה גרופמן, מוותיקי ענף הנדל"ן, סבור כי משקיעי החוץ לא ייעלמו או יבטלו עסקאות מתוכננות. "המשקיעים ברובם הגדול כבר עברו איתנו תקופות דומות, מאמינים בחוסנה של ישראל ויודעים כי בתל אביב וגם במקומות אחרים בארץ החיים נמשכים כרגיל, אכן לא נעים ומדי פעם בפעם נכנסים לחדרים מוגנים, אבל בסה'כ חוזרים לעבודה כרגיל", אומר גרופמן ומוסיף כי בשיחות שקיים עם משקיעים מארה"ב, מדרא"פ וגם מאירופה "כולם בדעה שהמבצע לא ייפגע בישראל כלכלית".

    יו"ר 'קרן פייר' מאשר כי קצב המכירות בימים אלה נחלש או, שכן "אנשים נמנעים בגלל מצב רוח, ודאגה לילדים אפילו מלצאת לקניונים במידה,וכמובן שאין זה הזמן להיכנס למשא ומתן על רכישות דירות".

    יחד עם זאת, גרופמן מגלה כי בפרויקט של 'קרן פייר' באשדוד קצב המכירות נמשך כמעט כרגיל. "תוך כדי האזעקות הופיעו במשרד המכירות באשדוד המופגזת באופן שוטף, קונים מצרפת ואנו בשלב משא ומתן מתקדם למכירת דירה. אותם רוכשים פוטנציאליים סיפרו שהמצב בצרפת מבחינת האנטישמיות והפחד לעיתים ברחובות הוא הרבה יותר מאשר בעיר אשדוד. אם אצטט אותם: 'באשדוד כשנשמעת אזעקה אנו נכנסים לחדר המוגן ויוצאים כעבור 10 דק' וחוזרים לעיסוקינו, בפריז אנו בדאגה יומיומית לעתיד ילדינו והמשפחה לכן החלטנו לרכוש דירה בישראל".



    0 תגובות